Teach Play Love Inspire

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου!

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ετοιμασίες κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Powered By Blogger

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Πρώτες Δραστηριότητες...



Είχα μια υπέροχη πρώτη μέρα... παρέα με τον Τσέστερ!
Η ιδέα είναι από τη συνάδελφο κ. Παπαευθυμίου.






Αναμνηστική φωτογραφία ...




Δημιουργικότητα και φαντασία...



Εφημερίδα σαν μαντήλι...




 εφημερίδα σαν πούπουλο που πέφτει...

 
σαν ....βιβλίο

 

σαν βεντάλια...


σαν...να διαβάζω...



σαν κυάλι...


και  σαν μπάλα...


και παίζουμε το παιχνίδι:"ποια ομάδα έχει τις λιγότερες μπάλες ... στο δικό της χώρο"






Ζωγραφίζοντας κάτι που μου άρεσε στο νηπιαγωγείο!








Δίκαιος τρόπος να βρίσκω τη θέση μου με τη χρήση εικόνων


Ένα κοχύλι που αλλάζει χέρι προσπαθεί να ανασύρει καλοκαιρινές αναμνήσεις...








Παιχνίδια  ενεργοποίησης...








παιχνίδια γνωριμίας...






Βρες ποιος κρύβεται κάτ ω από το πανί...








....παιχνίδια επικοινωνίας...


...παιχνίδια ανταγωνιστικά..











αλλά...και παιχνίδια χαλάρωσης.





Η σωστή χρήση του μαρκαδόρου (επίδειξη από τα προνήπια)








Δραστηριότητες με τα ονόματα με χρήση κεφαλαίων γραμμάτων...





























Το Αρχικό μου!
























Ο εαυτός μου ...καρέ-καρέ!





Η οικογένειά μου














τα φύλλα εργασίας είναι  μια ιδέα από το Pinterest.
......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης