Teach Play Love Inspire

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου!

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ετοιμασίες κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Powered By Blogger

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Ημέρα Αποταμίευσης....


Γνωριμία με τα χρήματα, ευρώ, κέρματα, χαρτονομίσματα







Γνωρίσαμε τα κέρματα σειροθετόντας τα...




Πολύ βοηθητικοί ήταν οι μεγεθυντικοί φακοί



Το online παραμύθι "η Τσεπούλα και ο κουμπαράκος"
 μας βοήθησε να αντιληφθούμε έννοιες όπως αποταμίευση, οικονομία και σπατάλη.


Τακτοποιήσαμε τις καρτέλες όπου ταίριαζαν...
Αν κάθε μέρα....σε λίγο θα...







και επειδή "αν κάθε μέρα φυτεύω ένα δέντρο ... σε λίγο καιρό θα έχω ένα δικό μου δάσος"

....πιάσαμε δουλειά και φυτέψαμε στο μικρό χωράφι τους σπόρους...






















Μιλήσαμε για τις παροιμίες θυμηθήκαμε αυτήν που μάθαμε πέρσι 
"Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι"

και μάθαμε και μια καινούρια

"Σταλαγματιά σταλαγματιά γεμίζει η στάμνα η πλατιά!"




 Και με αυτή την ευκαιρία γνωρίσαμε τη στάμνα και τη χρησιμότητά της παλιότερα...

                                     Κατόπιν φτιάξαμε τους κουμπαράδες μας με ανακυκλώσιμα υλικά...


...και προσεγγίσαμε την έννοια της οικονομίας και της αποταμίευσης με το ακόλουθο ποιηματάκι:

Τα ευρώ μου δε σκορπώ 
με σύνεση τα σπαταλώ
τον κουμπαρά μου τον γεμίζω
μικρή βοήθεια χαρίζω!






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης