Teach Play Love Inspire

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου!

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ετοιμασίες κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Powered By Blogger

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Ζωντανεύοντας τα παλιά παιχνίδια

Είμαι παιδί....Έχω δικαίωμα στο παιχνίδι!

11/12/2018 Παγκόσμια Ημέρα του παιδιού

Το Μουσείο σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης σήμερα έφτασε στην τάξη μας...

Μόλις ανοίξαμε την πόρτα μια ευχάριστη εκπληξη μας περίμενε...
" Πολλοί Φρίξοι ήρθαν στην τάξη μας..." 
οι κοπέλες δεν καταλάβαιναν τι λέγαμε ....
έλεγαν πως ήρθαν από την Αθήνα...
πως τους λένε Μίμη Και Λόλα...
αλλά τα παιδιά επέμεναν "πολλοί Φρίξοι"
και ο Φρίξος βρήκε ευκαιρία να βγει από τη γωνιά του 
και να γνωρίσει τους συγγενείς του...
Συγκηνήθηκαν μέχρι και τα κορίτσια...δεν πίστευαν πως είχαμε έναν ίδιο...






Στη συνέχεια αφού μας συστήθηκαν οι ήρωες του παλιού αναγνωστικού μας μίλησαν για τα παιχνίδια που έφτιαχναν με τη γιαγιά τους
από 
ύφασμα, μαλλί, πηλό και ξύλο

και μας τα παρουσίασαν








Στη συνέχεια είδαμε ένα βίντεο με παιδιά από το παρελθόν 
που έπιαζαν στην αυλή του σχολείου και στην πλατεία ....



έφτιαξε ο καθένας 

μια ίυγκα (αρχαιοελληνικό παιχνίδι)






και παίξαμε σβούρες, γιογιό, σκοινάκι, ρόδα

σε ομάδες 






και 
συνεχίσαμε το παιχνίδι στην αυλή.

Μετά φτιάξαμε το παζλ με τα δικαιώματά μας 

και μια καρφίτσα ανθρωπάκι










Τα παιδιά πήραν δώρο κι ένα μπαλόνι που έγραφε: "Είμαι παιδί ... έχω δικαιώματα"  
Δυστυχώς μόνο 2 παιδιά κατάφεραν να φουσκώσουν τα μπαλόνια τα δικά τους και των άλλων!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης