Teach Play Love Inspire

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου!

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ετοιμασίες κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Powered By Blogger

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Ο έρωτας είναι παιδί...


"Το γλυπτό της αγάπης"
Μια καρδιά για κάθε έναν από την ομάδα του 1ου Τμήματος
Ομαδική εργασία στις ελεύθερες δραστηριότητες 
Εικαστικά: φτιάχνω καρδιές με χρωματιστές λωρίδες (ατομική εργασία),
 συνθέτω ένα γλυπτό (ομαδική εργασία) 
Μορφές στο χώρο
Μελέτη της αντίθεσης και του συνδυασμού των χρωμάτων καθώς και της στήριξης-ισορροπίας.
Η ιδέα είναι από το pinterest.















Τι είναι η αγάπη; 
Ανάπτυξη αυθόρμητου προφορικού λόγου (ανακάλυψη συναισθημάτων)

Αγάπη είναι όταν γελάει που σε βλέπει, όταν σε αγκαλιάζει, όταν σε φιλάει, όταν σου δίνει τα παιχνίδια της, όταν σου δίνει δώρα, όταν σου δίνει λουλούδια, όταν σου πιάνει το χέρι, όταν σου λέει αγάπη μου, όταν θέλεις να τον συναντάς κάποιον συνέχεια στο πάρκο, όταν σου ζωγραφίζει καρδιές, όταν έρχεται να καθίσει κοντά σου, όταν σου τραγουδάει, όταν σου δίνει παγωτό φράουλα ή σοκολατάκια καρδούλες, όταν αισθάνεσαι καλά...

Ποια είναι η μεγαλύτερη μορφή αγάπης;
Μα ο Έρωτας φυσικά, όχι μόνο για κάποιο πρόσωπο αλλά και για άλλα πράγματα, δόθηκαν και παραδείγματα εκφράσεων όπως: "είναι ερωτευμένος με τα βιβλία", "είμαι ερωτευμένη με αυτήν την γκρι μπλούζα", " είμαι ερωτευμένος με τη μουσική", ειμαι ερωτευμένη με την Minnie", "είμαι ερωτευμένη με τη ζωγραφική", "είμαι ερωτευμένος με τις μηχανές"κλπ.

Μουσική ακρόαση "Ο έρωτας είναι παιδί"



Ανακαλύπτω το σώμα μου - Κίνηση σύμφωνα με το ρυθμό και τους στίχους: Χορός του παραπάνω τραγουδιού




"Οι μουσικές καρδιές"
Εισαγωγή στην γραφή της Μουσικής (Παρτιτούρα)
Ενικός-πληθυντικός αριθμός (παρτιτούρα-παρτιτούρες)














Τα αξιολάτρευτα "αρκουδάκια της αγάπης"













Ζώα σε Χειμερία νάρκη (αρκούδα καφέ)
Ανακάλυψη νέου συναισθήματος του φόβου και διαχείρισή του 
με τη βοήθεια της αγάπης που έχει την δύναμη να διώχνει τον φόβο 
αλλά και με τη βοήθεια της συντροφικότητας-ομαδικότητας.
Παιχνιδοτράγουδο "Θα πάω για αρκούδες...δε φοβάμαι"
Αντίστροφη μέτρηση, Διαδρομές στο χώρο, Ασκήσεις μνήμης, Ασκήσεις φαντασίας



Ανταλλαγή δώρων Διαλέγω έναν φίλο από πολλούς.




Φύλλο εργασίας (Διάγραμμα από το pinterest)
Οργάνωση πληροφοριών με χρήση διαγράμματος






ο έρωτας είναι παιδί...μακάρι να 'μαστε παιδιά κι εμείς να τον χαρούμε!















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης