Teach Play Love Inspire

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μου!

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Ετοιμασίες κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Powered By Blogger

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

Επικοινωνία με τα συμμετέχοντα σχολεία στο eTwinning Project "Pirate Sammy's Adventures....in STEM's World"

 

Έτοιμοι λοιπόν, μετά από έναν πολύ όμορφο και αμφίρροπο αγώνα, να επιβιβαστούμε στο καράβι, που ετοίμασαν τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης και που επέλεξαν, μετά απο ψηφοφορία, όλα τα παιδιά. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά κατασκευής καραβιού!





Για να επιβιβαστούμε στο καράβι και να ξεκινήσει η περιπέτεια, θα πρέπει οι μικροί πειρατές να συνεργαστούν, να ακολουθήσουν τις οδηγίες του Σάμμυ και να τα καταφέρουν με τις νέες αποστολές, που στέλνει ο Σάμμυ με το δικό του μοναδικό τρόπο. (βίντεο)





Κατόπιν μια online εκδήλωση επικοινωνίας για επανασύνδεση, για μοίρασμα ευχών για τη νέα χρόνιά, για συμμετοχή στην εκδήλωση κοπής βασιλόπιτας (την οργάνωση της οποίας ανέλαβε το 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης), για να διαβαστεί το ηλεκτρονικό μήνυμα του Σάμμυ και για τη γνωστοποίηση της σύστασης των ομάδων με τις οποίες θα συνεχίσουμε να ερευνούμε και να ανακαλύπτουμε νέα εργαλεία!

Να και μερικά στιγμιότυπα:

Η επικοινωνία...


Η κοπή βασιλόπιτας...



Τυχερό ήταν το 32ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου!
Να και το αναμνηστικό για τους τυχερούς!


Το ηλεκτρονικό μήνυμα με τυην ανακοίνωση των ομάδων...








Διαθέσιμο και εδώ

Όπως καταλάβαμε είμαστε στην Ομάδα 2!!! Μαζί με το 8ο Ευόσμου!

Και να και οι γρίφοι των 3 ομάδων...

                                                                     Για την πρώτη ομάδα

Σε μια θάλασσα πλατιά 
με τους φίλους μου αγκαλιά
με ποιόν τρόπο
τον δρόμο μου δεν θα χάσω
και στον στόχο μου 
γρήγορα θα φτάσω.

Για την δεύτερη ομάδα

Άμα θέλω από τους εχθρούς μου 
να προσέχω και άγνωστα μέρη 
με θησαυρούς να γυρεύω.
Πολύ μακριά το βλέμμα μου να οδηγώ
πες μου τι εργαλείο 
εγώ θα πρέπει να κρατώ;

Για την τρίτη ομάδα

Θέλω ένα εργαλείο
να μου βρεις
όταν στον στόχο μου
θα φτάσω
αν ο θησαυρός είναι βαρύς
με ευκολία στο καράβι μου
ψηλά να το ανεβάσω.

Από βδομάδα πιάνουμε δουλειά λοιπόν!

Και εδώ διαμορφώνοντας τη γωνιά του προγράμματος:
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης