6/3/2020 Ημέρα κατά της σχολικής βίας
Τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν ήταν:
Κάποιος θέλει να βλάψει. Για παράδειγμα, οι φίλοι πειράζονται μεταξύ τους μεν αλλά δεν έχουν ως πρόθεση να ταπεινώσουν τον άλλο.
Το αποτέλεσμα είναι πόνος στο σώμα ή στην ψυχή ενός παιδιού.
Γίνεται κατ΄ επανάληψη συνέχεια και συνέχεια
Κάποιος είναι πιο δυνατός λόγω ηλικίας φυσικής δύναμης ή ψυχικής αντοχής και το εκμεταλλεύεται.
Χρωματίστηκαν τα γράμματα του μηνύματος STOP BULLYING και από τα δύο τμήματα νηπιαγωγείου (τυχαία ήταν 12 και 12) που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Μετάβασης έγιναν δραστηριότητες σύνθεσης των δυο λέξεων και μετά τα γράμματα τοποθετήθηκαν τυχαία στην πλάτη των παιδιών...που ήταν χωρισμένα σε 2 ομάδες και αφού κινήθηκαν στο χώρο με τη συνοδεία μουσικής παρατηρώντας τα γράμματα των άλλων... στο σταμάτημα της μουσικής προσπάθησαν να μπουν στη σωστή σειρά συνθέτοντας το μήνυμα...και φωνάζοντας το μήνυμα...
Αφού συζητήθηκε το φαινόμενο της σχολικής βίας στην ολομέλεια
και τα παιδιά ανέφεραν σχετικά περιστατικά από το οικογενειακό ή το φιλικό τους περιβάλλον
αναφέρθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά του, που το ξεχωρίζουν από έναν απλό καυγά.
Κάποιος θέλει να βλάψει. Για παράδειγμα, οι φίλοι πειράζονται μεταξύ τους μεν αλλά δεν έχουν ως πρόθεση να ταπεινώσουν τον άλλο.
Το αποτέλεσμα είναι πόνος στο σώμα ή στην ψυχή ενός παιδιού.
Γίνεται κατ΄ επανάληψη συνέχεια και συνέχεια
Κάποιος είναι πιο δυνατός λόγω ηλικίας φυσικής δύναμης ή ψυχικής αντοχής και το εκμεταλλεύεται.
Στη συνέχεια σκεφτήκαμε πως τις Παγκόσμιες Ημέρες τις γιορτάζουμε με το Α2 του Δημοτικού και μάλιστα την ώρα των Αγγλικών.... βρήκαμε πως η σχολική βία στα αγγλικά λέγεται Bullying και αποφασίσαμε πως πρέπει να σταματήσει ... έτσι το σύνθημά που υιοθετήθηκε ήταν
STOP BULLYING.
τη δεύτερη φορά ήταν πολύ πιο εύκολο!
Μετά προσπάθησε ο καθένας να γίνει ζευγάρι με το παιδί της άλλης ομάδας που είχε το ίδιο γράμμα στην πλάτη του και να χορέψουν μαζί...λέγοντας ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ & ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου